Relación entre la inteligencia emocional y la percepción de spots de televisión

Autor/a

Gálvez García, Anna

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Campmany Muñoz, Miquel

Fecha de publicación

2010-04-20T08:43:45Z



Resumen

El present projecte té com a objectiu verificar si s’estableix algun tipus de relació entre la Inteligencia Emocional (IE) d’un subjecte i la percepció d’spots de televisió, de caràcter racional i emocional. Per a dur a terme la investigació s’explicarà, en primer lloc, què és la IE i què implica tenir un nivell alt d’aquest constructe psicològic; i en segon lloc, es relacionaràn les puntuacions obtingudes d’una mostra de subjectes en un instrument validat de mesura de la Intel·ligència Emocional, l’Schutte Self Report Inventory, amb els resultats que ha donat la mostra en la percepció d’una sèrie d’spots de televisió.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Intel·ligència emocional; Publicitat; Televisió; Emocions; Consumidors

Páginas

70, 45 p.

1251647 bytes

2228461 bytes

Documentos

TFC-GALVEZ-2010.pdf

1.193Mb

TFC-GALVEZ-2010-Annexos.pdf

2.125Mb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)