Gilles Lipovetsky: límites y paradojas del estudio sociológico del individualismo

Author

Narvión Gotor, Clara

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Belmonte Sánchez, Miguel Ángel

Publication date

2010-07-28T11:29:02Z



Abstract

El present treball vol ser un anàlisi del pensament de Lipovetsky, no només des d’un punt de vista cronològic sinó més aviat global, tot analitzant els principals camps d’estudi de l’autor i veient com aquests interaccionen o evolucionen al llarg del temps. El narcisisme, l’hiperconsum i el nou paradigma antropològic de l’individu es perfilen com els grans temes d’anàlisi del sociòleg francès. A més a més, veurem alguns dels punts dèbils de l’enfocament de l’autor així com les paradoxes i les contradiccions dels seus estudis.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Lipovetsky, Gilles; Narcisisme; Consumisme; Individualisme; Postmodernitat; Sociologia

Pages

71 p.

368968 bytes

Documents

TFC-NARVION-2010.pdf

360.3Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)