Título:
|
Comunicación en las ONG: aplicación a las relaciones públicas
|
Autor/a:
|
Pons Salazar, Laura
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Maruny Gispert, Albert |
Resum:
|
La clau en la comunicació com eina de Relacions Públiques en una ONG està en
conèixer els teus públics i saber adaptar-te al seu entorn. Al escoltar-los sabràs com
dirigir-te a ells i quan els demanis la seva col·laboració hauràs de tenir molt presents les seves circumstancies per entendre’ls i poder oferir-los allò que més els beneficia. Les Relacions Públiques ens permetran donar a conèixer les activitats de la organització i
obrir noves possibilitats de notorietat, captació de fons i augmentar donacions, però el secret residirà en realitzar la seva labor correctament ja que, com es diu en aquesta professió hem de; fer-ho bé i fer-ho saber. |
Fecha de creación:
|
05-10-2011 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Comunicació en l'empresa Organitzacions no governamentals |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
68 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|