dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Maruny Gispert, Albert
dc.contributor.author
Pons Salazar, Laura
dc.date.accessioned
2011-10-05T14:40:40Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:41:19Z
dc.date.available
2011-10-05T14:40:40Z
dc.date.available
2024-10-02T07:41:19Z
dc.date.issued
2011-10-05T14:40:40Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/170178
dc.description.abstract
La clau en la comunicació com eina de Relacions Públiques en una ONG està en
conèixer els teus públics i saber adaptar-te al seu entorn. Al escoltar-los sabràs com
dirigir-te a ells i quan els demanis la seva col·laboració hauràs de tenir molt presents les seves circumstancies per entendre’ls i poder oferir-los allò que més els beneficia. Les Relacions Públiques ens permetran donar a conèixer les activitats de la organització i
obrir noves possibilitats de notorietat, captació de fons i augmentar donacions, però el secret residirà en realitzar la seva labor correctament ja que, com es diu en aquesta professió hem de; fer-ho bé i fer-ho saber.
cat
dc.format.extent
68 p.
ca
dc.format.extent
897869 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Comunicació en l'empresa
ca
dc.subject.other
Organitzacions no governamentals
ca
dc.title
Comunicación en las ONG: aplicación a las relaciones públicas
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca