Ara mostrant els elements 1-20 de 113

    Miniatura

    El poder del marketing experiencial digital: Creando conexiones emocionales con la generación Z 

    Vilanova Muro, Maria (2025-09)

    Aquest Treball de Fi de Grau explora com el màrqueting experiencial digital pot ajudar les marques a connectar emocionalment amb la Generació Z. En un món ple d’impactes visuals aquesta generació cerca experiències reals, ...

    Miniatura

    Marketing deportivo: análisis comparativo entre Fórmula 1 y MotoGP 

    Martínez Rodríguez, Xènia (2025-09)

    Aquest treball de fi de grau se centra en el màrqueting esportiu, i més concretament, en l’anàlisi i comparació de les estratègies de màrqueting utilitzades a la Fórmula 1 i MotoGP, dues de les competicions de motor d’alta ...

    Miniatura

    Plan estratégico de comunicación Fundación No Somos Invisibles 

    Berrocal Sánchez, Sandra (2022-09)

    Després de la realització del Màster en Gestió i Comunicació d'Entitats Socials i Economia Solidària a la Universitat Abat Oliba CEU, s'ha decidit realitzar un Pla Estratègic de Comunicació Externa de la Fundació No Somos ...

    Miniatura

    Rebranding de la marca de moda Lola Casademunt 

    Rubio Herrero, María (2023-07)

    Les marques s'han convertit en un element imprescindible en la vida de les persones avui dia. Aquestes tenen diferents eines en el seu poder, així com les xarxes socials que marquen la diferència i conten la història de ...

    Miniatura

    El sector de la cosmética en TikTok: estudio del contenido publicado por las marcas de cosmética frente al contenido realizado por los propios usuarios. El caso de Charlotte Tilbury 

    López Guijarro, Denisse (2023-07)

    La xarxa social TikTok, en un període de temps molt curt, s'ha convertit en una plataforma crucial per a la comunicació de moltes empreses amb el seu públic. És per això que apareix la necessitat d'indagar com les marques ...

    Miniatura

    Plan integral de comunicación Fundación Ricardo Delgado Vizcaíno 

    Urbano López, Inmaculada (2025-06)

    Tras cursar el Máster, Gestión y Comunicación en la Economía Social y Solidaria, decido realizar como trabajo final, un plan integral de comunicación externa e interna para la fundación de carácter cultural en la que ...

    Miniatura

    DONE, por y para una economía social y colaborativa 

    Bley García, María (2024)

    Aquest Treball de Fi de Màster (TFM) presenta una plataforma interactiva dissenyada per connectar les necessitats de les Entitats Socials i Solidàries (ESS) amb les contribucions de la ciutadania. A través d'un model ...

    Miniatura

    I-Talent, de la Fundació Adsis Barcelona: Estratègia de creació i posicionament d'una consultoria social especialitzada en diversitat i inclusió mitjançant l’estudi de mercat i el pla de màrqueting 

    Crusellas Franquesa, Jordi (2023-09)

    Aquest treball recull la creació d'I-Talent, la consultoria social de la Fundació Adsis Barcelona. Creada amb els objectius d'aportar valor positiu a les empreses i poder diversificar els ingressos de l'entitat. A través ...

    Miniatura

    Tendencias de colaboración entre las ONG en España dedicadas a la infancia y las empresas 

    Mora Sanllorente, Alba (2023-07)

    En els darrers anys, les col·laboracions entre organitzacions no governamentals (ONG) i empreses han experimentat importants transformacions, passant de la filantropia tradicional a aliances més complexes i col·laboratives. ...

    Miniatura

    Plan de comunicación para la colección Nuna Wari de Pepa Piñeiros 

    Novoa Moreno, Carla Elizabeth (2023-07)

    L'objectiu d'aquest projecte és desenvolupar un Pla de Comunicació per a la nova col·lecció de moda ancestral andina de Pepa Piñeros, una restauradora d'obres d'art, dissenyadora de modes i artista equatoriana amb residència ...

    Miniatura

    Diseño de Plan de Empresa de Productos Alimenticios (propuesta de productos alimenticios artesanales) 

    Arias González, Claudia (2023-07)

    L´objectiu principal d´aquest projecte se centra en el disseny d´un pla d´empresa de productes artesanals que inclou barres energètiques, galetes i altres. Aquests són naturals amb presentació ecològica i matèria primera ...

    Miniatura

    La transparencia en el mundo de los influencers: Propuesta de un modelo de transparencia para creadores de contenido 

    Alegre i Giménez, Jesús (2022-09)

    Les xarxes socials porten entre nosaltres prop d'una dècada, en aquest temps han aparegut figures com els influencers, usuaris dedicats de manera professional a la seva activitat a les xarxes. Persones que amb una simple ...

    Miniatura

    Análisis del consumo energético en el siglo XXI a través de la elaboración de un indicador sintético 

    Moscardó Forga, Alberto (2022-06)

    Des del segle XXI, el sector energètic està en plena transició: ha vist l'aparició de noves tecnologies renovables i nous objectius a llarg termini que han fet reconsiderar els patrons de consum d'energia als diferents ...

    Miniatura

    Experiencias y buenas prácticas en la integración laboral de inmigrantes árabes en Barcelona 

    Dark, Emili N. (2022-06)

    ¿Qué barreras al mercado laboral enfrentan los inmigrantes árabes y cómo se están ajustando las organizaciones de integración laboral para atender las necesidades de sus clientes? Se realizaron entrevistas semiestructuradas ...

    Miniatura

    Sandstorm Gold y la industria del oro 

    Porté Beck, Daniel (2021-09)

    Aquest treball tracte sobre l´estudi i la valoració de Sandstorm Gold. En el següent document trobarem un estudi sobre l’industria del or i pràctic sobre la valoració de l'empresa.

    Miniatura

    Las redes sociales en el sector gastronómico. Análisis de contenido de las cuentas de Instagram de Domino’s y Telepizza 

    Presas Gelabert, Nuria (2021-07)

    Els canvis estructurals i culturals de la societat han propiciat una transformació digital en tots els àmbits de l'ésser humà, tant el personal com el professional. No hi ha dubte que, en l'actualitat, les xarxes socials ...

    Miniatura

    El accidente de Fukushima: análisis del impacto en el consumo internacional de energía nuclear 

    Moscardó Forga, Alberto (2021-07)

    L'energia nuclear és una de les fonts energètiques més recents i que actualment representa el 10% de la producció elèctrica mundial, sent vital en la majoria dels països desenvolupats Però, pot un esdeveniment condicionar ...

    Miniatura

    La Renda Bàsica Universal : marc teòric i pràctic de l'eina que busca acabar amb la pobresa i la desigualtat 

    Vallès López, Roger (2021-07)

    Aquest TFG té l’objectiu de definir i permetre comprendre el concepte de la Renda Universal Bàsica. Per a tal propòsit, s’ha presentat un marc teòric així com s’han analitzat estudis empírics sobre la seva aplicació a ...

    Miniatura

    Plan Estratégico de Responsabilidad Social Corporativa. Fundación CIRCE 

    Morant Andreu, Mireia (2021)

    La Responsabilitat Social Corporativa (RSC, en endavant) és una matèria que ha anat guanyant presència al sector empresarial durant la darrera dècada. El canvi de mentalitat a la societat, que comencen a sentir preocupació ...

    Miniatura

    Plan de comunicación estratégico del Máster en Gestión y Comunicación de Entidades Sociales y Solidarias de la UAO CEU 

    Enseñat Rocafort, Mónica (2019-12)

    L'alça de la importància de les empreses socials i de la responsabilitat social corporativa en l'empresa tradicional ha provocat en els últims dos anys, 2017 i 2018, un creixement exponencial en oferta universitària formativa ...