Thumbnail

    Hillary Clinton, un sueño americano en femenino 

    Ballesta Ferrer, Ángela (2008-03-04)

    Aquest treball analitza quins trets de la personalitat de la Hillary Rodham Clinton han influït en la creació de la seva imatge pública i quines estratègies de comunicació l'han convertit, d'entre totes les dones del ...

    Thumbnail

    La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación 

    Velat Castillo, Pablo (2008-03-05)

    En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament ...

    Thumbnail

    La gestión de la reputación corporativa: un valor diferencial para la empresa 

    Iñigo Moyano, Débora Luján (2008-03-07)

    El present treball tracta sobre la reputació corporativa i la gestió en sí mateixa. Es proposa un nou model de gestió de la reputació, prenent com a base el model creat per Justo Villafañe, en relació als paràmetres ...

    Thumbnail

    La informació a la ràdio durant el franquisme 

    Samaniego Lozar, Raquel (2008-03-07)

    El Treball Final de Carrera investiga l’evolució de la ràdio a Espanya durant la dictadura franquista, entre els anys 1939 i 1975. El seguit de qüestions polítiques i socials que es viuen al país durant la postguerra fan ...

    Thumbnail

    La publicidad que atenta sobre la dignidad de la persona: la publicidad sexista 

    Borrás Gracia, Sofía (2008-03-10)

    Són cada cop més freqüents les retirades de campanyes de publicitat a Espanya provocades per la crispació de determinats col·lectius o particulars al·legant que atempten contra la dignitat de la persona, destacant especialment ...

    Thumbnail

    Los soportes publicitarios emergentes del medio exterior: hacia una interacción con el consumidor: la tecnología y la creatividad al servicio de la publicidad exterior 

    Aguado Durán, Nacho (2008-03-10)

    Aquest treball realitza una projecció del que serà el futur a curt termini del mitjà publicitari d’exterior. S’estudia amb profunditat l’entorn socioeconòmic present del mitjà, així com es realitza un recull de les opinions ...

    Thumbnail

    El fenómeno Ronaldinho como prescriptor de marcas comerciales 

    Purcallà Ariño, Xavier (2008-03-11)

    Aquest treball analitza la figura mediàtica de Ronaldinho i pretén arribar a una conclusió sobre la capacitat del jugador brasiler per influir en el comportament dels consumidors. Durant la elaboració d’aquest treball es ...

    Thumbnail

    Las concepciones del tiempo y de la narración en una nueva generación de cineastas 

    Martínez Lucena, Jorge (2008-03-25)

    Nuestra intención en esta comunicación está muy acotada. Se trata de hacer emerger las concepciones de tiempo y narración (y, por tanto, de experiencia) propias del sujeto y de la cultura posmodernos en la observación de ...

    Thumbnail

    Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN 

    Ferran Morgado, Ainhoa (2008-07-22)

    L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model ...

    Thumbnail

    La publicidad emocional y su presencia en el sector de la alimentación 

    Trias de Bes Agell, Elena (2008-07-22)

    El present projecte està orientat a investigar una tendència cada cop més influent dintre del panorama publicitari espanyol i internacional: la Publicitat Emocional. En els últims anys s’ha constatat una important evolució ...

    Thumbnail

    Hispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brand 

    Pérez Ruz, Jordi (2008-07-22)

    El tema d’aquest treball de recerca ha nascut gràcies a l’experiència viscuda a Carolina del Sud (EEUU) com estudiant i treballador. És un fet que la població hispana als Estats Units és cada cop mes important, el que ha ...

    Thumbnail

    El marketing experiencial en espais i botigues de Barcelona 

    Juàrez Quiñones, Carolina (2008-07-24)

    Des de la perspectiva del brand management, el present treball pretén demostrar que una incoherent aplicació del marketing experiencial en entorns espacials pot contribuir a malmetre la construcció de la marca. Per corroborar ...

    Thumbnail

    Nuevas categorías para nuevas marcas 

    Anfruns Nogués, Marta (2008-07-25)

    Aquest treball pretén aprofundir en la relació que s’estableix entre el producte i la marca. En mercats hiperfragmentats, com els actuals, l’extensió de línia no és la millor opció a llarg termini. Mirem al mercat com ...

    Thumbnail

    Isabel II i la dona del segle XIX 

    Garriga Alsina, Maria (2008-07-25)

    Estudi de la història de gènere del segle XIX i la seva aplicació a la figura de la reina Isabel II. A través de la publicística de l’època, els Fullets Bonsoms, descobrim la trajectòria sobre l’opinió i la imatge de les ...

    Thumbnail

    Las relaciones públicas: ¿below the line? 

    Mas Gil, Gloria (2008-10-16)

    Amb freqüència s’associen les “Relacions Públiques” amb el “below the line”, qüestió que cal ser estudiada observant tant el punt de vista del propi sector de les relacions públiques com el del marketing i la comunicació ...

    Thumbnail

    El català estàndard als mitjans de comunicació en llengua catalana 

    Aloy Postico, Elisabet (2008-10-20)

    Aquest treball té com a objectiu analitzar i quantificar el nivell d’estandardització de la llengua catalana als mitjans de comunicació del nostre país, per donar resposta a la pregunta de la hipòtesi sobre el seu compliment. ...

    Thumbnail

    Análisis de la calidad lingüística en los diarios españoles 

    Ballesta Ferrer, Ángela (2008-10-20)

    Aquest treball analitza quines deficiències es poden detectar en el diaris generalistes espanyols, tant des del punt de vista lingüístic com organitzatiu, i com la interrelació entre aquestes carències influeix en detriment ...

    Thumbnail

    El bilingüisme a Catalunya a través de la nova premsa gratuïta 

    March Cabal, Xavier (2008-10-20)

    Aquest treball pretén acostar-se a la situació lingüística real de la Catalunya d’avui. En la nostre anàlisi s’aborda el bilingüisme com a característica individual i col·lectiva i com a tret lingüístic que defineix ...

    Thumbnail

    Creación de un modelo de esponsorización dirigido al equipo de baloncesto de la Universitat Abat Oliba CEU 

    García Osoro, Aitor (2008-10-27)

    Aquest treball analitza el concepte d’esponsorització en l'esport actual, i més concretament en el bàsquet català. Es pretén crear un model d'actuació per a poder fer front a les despeses que comporta tenir un equip de ...

    Thumbnail

    La narratividad en los "Telenotícies" de TV3 

    Borrás Gracia, Sofía (2008-10-27)

    La narració és l’única estructura a través de la qual el periodista pot dialogar amb la societat. Segons alguns autors, la narrativitat es una estructura transcendental de l’experiència i l’acció humana. Això vol dir que ...