Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/9132

La publicidad emocional y su presencia en el sector de la alimentación
Trias de Bes Agell, Elena
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Campmany Muñoz, Miquel
22-07-2008
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Publicitat
Aspectes psicològics
Consumidor
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
87 p.
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
TFC-TRIAS DE BES-2008.pdf 2.416 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados