Título:
|
Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN
|
Autor/a:
|
Ferran Morgado, Ainhoa
|
Otros autores:
|
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Santana López, Eva |
Resum:
|
L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model l’activitat promocional d' El Periódico de Catalunya (2003- 2008) i d' ADN (2006- 2008). |
Fecha de creación:
|
22-07-2008 |
Materias (CDU):
|
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
Materia(s):
|
Publicitat en la premsa Promoció de vendes Catalunya |
Derechos:
|
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
Páginas:
|
88, 49 p. |
Tipo de documento:
|
Trabajo/Proyecto fin de carrera |
Compartir:
|
|