dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació |
dc.contributor |
Santana López, Eva |
dc.contributor.author |
Ferran Morgado, Ainhoa |
dc.date.accessioned |
2008-07-22T10:17:25Z |
dc.date.available |
2008-07-22T10:17:25Z |
dc.date.created |
2008 |
dc.date.issued |
2008-07-22T10:17:25Z |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/9131 |
dc.format.extent |
88, 49 p. |
dc.format.extent |
608078 bytes |
dc.format.extent |
436709 bytes |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/) |
dc.subject.other |
Publicitat en la premsa |
dc.subject.other |
Promoció de vendes |
dc.subject.other |
Catalunya |
dc.title |
Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.description.abstract |
L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model l’activitat promocional d' El Periódico de Catalunya (2003- 2008) i d' ADN (2006- 2008). |