Las promociones gratuitas y de venta opcional en la prensa: el caso de El Periódico de Catalunya y de ADN

Autor/a

Ferran Morgado, Ainhoa

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Santana López, Eva

Fecha de publicación

2008-07-22T10:17:25Z



Resumen

L’estudi es centra en el fenòmen de les promocions dins del sector de la premsa impresa i la seva repercussió en el negoci editorial des de la doble perspectiva d’un diari de pagament i un altre gratuït, prenent com a model l’activitat promocional d' El Periódico de Catalunya (2003- 2008) i d' ADN (2006- 2008).

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Publicitat en la premsa; Promoció de vendes; Catalunya

Páginas

88, 49 p.

608078 bytes

436709 bytes

Documentos

TFC-FERRAN-2008(1).pdf

593.8Kb

TFC-FERRAN-2008(2).pdf

426.4Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)