Hispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brand

Author

Pérez Ruz, Jordi

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Guillén Martínez, Francisco J.

Publication date

2008-07-22T11:40:28Z



Abstract

El tema d’aquest treball de recerca ha nascut gràcies a l’experiència viscuda a Carolina del Sud (EEUU) com estudiant i treballador. És un fet que la població hispana als Estats Units és cada cop mes important, el que ha provocat un canvi en la mentalitat de les empreses del lloc. S’han adonat que no és suficient amb seguir l’estratègia de comunicació que tenien anteriorment, i ara han de fer mes cas a un nou públic objectiu. Saber com han de fer-ho es la fita d’aquest treball.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

English

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Nord-americans d'origen llatinoamericà; Consumidors; Estats Units d'Amèrica

Pages

57 p.

712898 bytes

Documents

TFC-PEREZRUZ-2008.pdf

696.1Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)