Hispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brand

Autor/a

Pérez Ruz, Jordi

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Guillén Martínez, Francisco J.

Data de publicació

2008-07-22T11:40:28Z



Resum

El tema d’aquest treball de recerca ha nascut gràcies a l’experiència viscuda a Carolina del Sud (EEUU) com estudiant i treballador. És un fet que la població hispana als Estats Units és cada cop mes important, el que ha provocat un canvi en la mentalitat de les empreses del lloc. S’han adonat que no és suficient amb seguir l’estratègia de comunicació que tenien anteriorment, i ara han de fer mes cas a un nou públic objectiu. Saber com han de fer-ho es la fita d’aquest treball.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Anglès

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Nord-americans d'origen llatinoamericà; Consumidors; Estats Units d'Amèrica

Pàgines

57 p.

712898 bytes

Documents

TFC-PEREZRUZ-2008.pdf

696.1Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)