Hispanic population in the USA: the opportunity to create a shared brand

Autor/a

Pérez Ruz, Jordi

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Guillén Martínez, Francisco J.

Fecha de publicación

2008-07-22T11:40:28Z



Resumen

El tema d’aquest treball de recerca ha nascut gràcies a l’experiència viscuda a Carolina del Sud (EEUU) com estudiant i treballador. És un fet que la població hispana als Estats Units és cada cop mes important, el que ha provocat un canvi en la mentalitat de les empreses del lloc. S’han adonat que no és suficient amb seguir l’estratègia de comunicació que tenien anteriorment, i ara han de fer mes cas a un nou públic objectiu. Saber com han de fer-ho es la fita d’aquest treball.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Inglés

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Nord-americans d'origen llatinoamericà; Consumidors; Estats Units d'Amèrica

Páginas

57 p.

712898 bytes

Documentos

TFC-PEREZRUZ-2008.pdf

696.1Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)