La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación

Author

Velat Castillo, Pablo

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Fernández Alonso, Isabel

Publication date

2008-03-05T12:15:17Z



Abstract

En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Televisió; programes de televisio

Pages

65 p.

819991 bytes

Documents

TFC-VELAT-2008.pdf

800.7Kb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)