La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación

Autor/a

Velat Castillo, Pablo

Otros/as autores/as

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Fernández Alonso, Isabel

Fecha de publicación

2008-03-05T12:15:17Z



Resumen

En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

65 - Gestión y organización. Administración y dirección de empresas. Publicidad. Relaciones públicas. Medios de comunicación de masas

Palabras clave

Televisió; programes de televisio

Páginas

65 p.

819991 bytes

Documentos

TFC-VELAT-2008.pdf

800.7Kb

 

Derechos

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)