La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación

dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació
dc.contributor
Fernández Alonso, Isabel
dc.contributor.author
Velat Castillo, Pablo
dc.date.accessioned
2008-03-05T12:15:17Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T07:44:47Z
dc.date.available
2008-03-05T12:15:17Z
dc.date.available
2024-10-02T07:44:47Z
dc.date.created
2008
dc.date.issued
2008-03-05T12:15:17Z
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/5183
dc.description.abstract
En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones.
cat
dc.format.extent
65 p.
ca
dc.format.extent
819991 bytes
dc.format.mimetype
application/pdf
dc.language.iso
spa
ca
dc.rights
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
cat
dc.subject.other
Televisió
ca
dc.subject.other
programes de televisio
ca
dc.title
La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación
ca
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
ca
dc.subject.udc
65
ca


Documents

TFC-VELAT-2008.pdf

800.7Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)