La Sexta: proceso de lanzamiento y estrategias de programación

Autor/a

Velat Castillo, Pablo

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Fernández Alonso, Isabel

Data de publicació

2008-03-05T12:15:17Z



Resum

En aquest treball es descriu i s’analitza el procés de llançament de La Sexta i les estratègies de programació d’aquesta nova cadena. Amb aquest naixement s’amplia la oferta de televisió analògica a Espanya, paradòxicament en un context de digitalització de les emissions per ones.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Televisió; programes de televisio

Pàgines

65 p.

819991 bytes

Documents

TFC-VELAT-2008.pdf

800.7Kb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)