Creación de un modelo de esponsorización dirigido al equipo de baloncesto de la Universitat Abat Oliba CEU

Author

García Osoro, Aitor

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Barrabino García-Manso, Andreu

Publication date

2008-10-27T09:25:56Z



Abstract

Aquest treball analitza el concepte d’esponsorització en l'esport actual, i més concretament en el bàsquet català. Es pretén crear un model d'actuació per a poder fer front a les despeses que comporta tenir un equip de bàsquet en la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona, en la categoria Primera Catalana. Per a obtenir aquesta quantitat, es realitzarà un pla d’esponsorització real, analitzant les diferents fases i característiques de cadascuna d'elles. L'objectiu del present treball és desenvolupar un projecte on s'estudien i expliquen totes les premisses que cal complir per dur a terme amb èxit aquest pla d'actuació.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Patrocini esportiu; Basquetbol; Universitat Abat Oliba CEU

Pages

81, 63 p.

527017 bytes

36187844 bytes

Documents

TFC-GARCIAOSORO-2008.pdf

514.6Kb

TFC-GARCIAOSORO-ANNEX-2008.pdf

34.51Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)