Creación de un modelo de esponsorización dirigido al equipo de baloncesto de la Universitat Abat Oliba CEU

Autor/a

García Osoro, Aitor

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Barrabino García-Manso, Andreu

Data de publicació

2008-10-27T09:25:56Z



Resum

Aquest treball analitza el concepte d’esponsorització en l'esport actual, i més concretament en el bàsquet català. Es pretén crear un model d'actuació per a poder fer front a les despeses que comporta tenir un equip de bàsquet en la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona, en la categoria Primera Catalana. Per a obtenir aquesta quantitat, es realitzarà un pla d’esponsorització real, analitzant les diferents fases i característiques de cadascuna d'elles. L'objectiu del present treball és desenvolupar un projecte on s'estudien i expliquen totes les premisses que cal complir per dur a terme amb èxit aquest pla d'actuació.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses

Paraules clau

Patrocini esportiu; Basquetbol; Universitat Abat Oliba CEU

Pàgines

81, 63 p.

527017 bytes

36187844 bytes

Documents

TFC-GARCIAOSORO-2008.pdf

514.6Kb

TFC-GARCIAOSORO-ANNEX-2008.pdf

34.51Mb

 

Drets

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)