El marketing experiencial en espais i botigues de Barcelona

Author

Juàrez Quiñones, Carolina

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació

Campmany Muñoz, Miquel

Publication date

2008-07-24T17:26:34Z



Abstract

Des de la perspectiva del brand management, el present treball pretén demostrar que una incoherent aplicació del marketing experiencial en entorns espacials pot contribuir a malmetre la construcció de la marca. Per corroborar la hipòtesi, el treball consta d’una una part teòrica, on s’aborda des de la marca fins al marketing experiencial, i una part pràctica en què s’exposa l’anàlisi de cinc entorns espacials de la ciutat de Barcelona: Nespresso, IceBarcelona, Pans&Company, Sephora i Starbucks Coffee.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Productes de marca; Màrqueting

Pages

95 p.

1253238 bytes

Documents

TFC-JUAREZ-2008.pdf

1.195Mb

 

Rights

Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)

This item appears in the following Collection(s)