Ara mostrant els elements 1-20 de 90

    Miniatura

    El poder del marketing experiencial digital: Creando conexiones emocionales con la generación Z 

    Vilanova Muro, Maria (2025-09)

    Aquest Treball de Fi de Grau explora com el màrqueting experiencial digital pot ajudar les marques a connectar emocionalment amb la Generació Z. En un món ple d’impactes visuals aquesta generació cerca experiències reals, ...

    Miniatura

    Marketing deportivo: análisis comparativo entre Fórmula 1 y MotoGP 

    Martínez Rodríguez, Xènia (2025-09)

    Aquest treball de fi de grau se centra en el màrqueting esportiu, i més concretament, en l’anàlisi i comparació de les estratègies de màrqueting utilitzades a la Fórmula 1 i MotoGP, dues de les competicions de motor d’alta ...

    Miniatura

    Rebranding de la marca de moda Lola Casademunt 

    Rubio Herrero, María (2023-07)

    Les marques s'han convertit en un element imprescindible en la vida de les persones avui dia. Aquestes tenen diferents eines en el seu poder, així com les xarxes socials que marquen la diferència i conten la història de ...

    Miniatura

    El sector de la cosmética en TikTok: estudio del contenido publicado por las marcas de cosmética frente al contenido realizado por los propios usuarios. El caso de Charlotte Tilbury 

    López Guijarro, Denisse (2023-07)

    La xarxa social TikTok, en un període de temps molt curt, s'ha convertit en una plataforma crucial per a la comunicació de moltes empreses amb el seu públic. És per això que apareix la necessitat d'indagar com les marques ...

    Miniatura

    La transparencia en el mundo de los influencers: Propuesta de un modelo de transparencia para creadores de contenido 

    Alegre i Giménez, Jesús (2022-09)

    Les xarxes socials porten entre nosaltres prop d'una dècada, en aquest temps han aparegut figures com els influencers, usuaris dedicats de manera professional a la seva activitat a les xarxes. Persones que amb una simple ...

    Miniatura

    Análisis del consumo energético en el siglo XXI a través de la elaboración de un indicador sintético 

    Moscardó Forga, Alberto (2022-06)

    Des del segle XXI, el sector energètic està en plena transició: ha vist l'aparició de noves tecnologies renovables i nous objectius a llarg termini que han fet reconsiderar els patrons de consum d'energia als diferents ...

    Miniatura

    Sandstorm Gold y la industria del oro 

    Porté Beck, Daniel (2021-09)

    Aquest treball tracte sobre l´estudi i la valoració de Sandstorm Gold. En el següent document trobarem un estudi sobre l’industria del or i pràctic sobre la valoració de l'empresa.

    Miniatura

    Las redes sociales en el sector gastronómico. Análisis de contenido de las cuentas de Instagram de Domino’s y Telepizza 

    Presas Gelabert, Nuria (2021-07)

    Els canvis estructurals i culturals de la societat han propiciat una transformació digital en tots els àmbits de l'ésser humà, tant el personal com el professional. No hi ha dubte que, en l'actualitat, les xarxes socials ...

    Miniatura

    El accidente de Fukushima: análisis del impacto en el consumo internacional de energía nuclear 

    Moscardó Forga, Alberto (2021-07)

    L'energia nuclear és una de les fonts energètiques més recents i que actualment representa el 10% de la producció elèctrica mundial, sent vital en la majoria dels països desenvolupats Però, pot un esdeveniment condicionar ...

    Miniatura

    La Renda Bàsica Universal : marc teòric i pràctic de l'eina que busca acabar amb la pobresa i la desigualtat 

    Vallès López, Roger (2021-07)

    Aquest TFG té l’objectiu de definir i permetre comprendre el concepte de la Renda Universal Bàsica. Per a tal propòsit, s’ha presentat un marc teòric així com s’han analitzat estudis empírics sobre la seva aplicació a ...

    Miniatura

    Big data la era del marketing del dato 

    Pérez Ràfales, Maria (2017-01-27)

    L’actual Treball de Fi de Grau en Màrqueting i Direcció Comercial exposa la relació entre l’àmbit del màrqueting i una tendència que avui en dia està en ple auge, Big Data (del anglès, les dades massives). En primer lloc, ...

    Miniatura

    A blue ocean strategy for a start-up coffee chat 

    Vickery Domingo, Alícia (2016-07-06)

    Miniatura

    Descubriendo campeones ocultos: El caso de Mace, Ausa y Xtraice 

    Boix Barberán, Raquel (2016-02-03)

    Aquest treball final de grau persegueix obtenir més informació sobre els campions ocults i demostrar la importància que aquests tenen per a l’economia dels diferents països. La força exportadora d’Alemanya, evidentment, ...

    Miniatura

    Anàlisi i jurisprudència d'alguns articles sobre el règim jurídic de la Propietat Horitzontal a Catalunya 

    Argemí i Escudé, Maria Teresa (2015-12-15)

    Aquest treball analitza els articles considerats més rellevants del Règim Jurídic de la Propietat Horitzontal a Catalunya, que regula la normativa per la qual es regeixen les comunitats de propietaris a Catalunya, segons ...

    Miniatura

    La promoció de vendes de les marques d'aigües minerals en la distribució organitzada: el cas de Mercadona 

    Sellarés Berengué, Pere (2015-04-16)

    La popularització de productes naturals i d’hàbits de vida saludables, ha contribuït a estimular la demanda de tota mena de d’articles vinculats a la salut com l’aigua mineral natural, que els últims anys, ha passat de ser ...

    Miniatura

    Athlete endorsement as a marketing strategy: a case study of Nike and Michael Jordan 

    Masár Vieites, Laura Virginia (2014-12-17)

    Les empreses intenten obrir mercats nous constantment, aconseguint atraure nous clients objectiu i augmentar el reconeixement de la marca. Aquest treball investiga el cóm i per què el patrocini d'atletes, per a que aquests ...

    Miniatura

    Estudio de viabilidad de la apertura de un establecimiento hotelero 

    Ávila Moreno, Eva (2014-12-04)

    L’objectiu del present treball es estudiar la viabilitat de l’obertura d’un establiment hoteler a una comarca de l’interior de Catalunya. Aquest allotjament es caracteritzarà per l’oferta d’un servei de qualitat y de ...

    Miniatura

    Cámaras de Comercio: comparativa entre la Cámara de Comercio de Barcelona y la Cámara de Comercio Española en Gran Bretaña 

    Roy Vidal, Eduard (2014-12-04)

    Les Cambres de Comerç son corporacions de dret públic que realitzen funcions de caràcter consultiu i de col·laboració amb les Administracions Públiques. En l’actual context econòmic han adquirit una especial rellevància ...

    Miniatura

    The role of financial and accounting methods as estimators of intrinsic value: the Tubacex case 

    Pijoan Martí, Toni (2014-06-12)

    En aquest treball estudiem si el valor intrínsec de Tubacex entre 1994-2013 coincideix amb la seva tendència bursàtil a llarg termini, tenint en compte part de la teoria defensada per Shiller. També verifiquem la possible ...

    Miniatura

    Análisis, evolución y perspectivas de futuro del sistema de pensiones en España 

    Cabrera Luque, Alberto (2014-06-12)

    Aquest treball de final de carrera tracta sobre el futur del sistema de pensions a l’economia espanyola, i estudia l’estructura i evolució del sistema en el nostre país així com la legislació vigent i les mesures que el ...