Big data la era del marketing del dato

Author

Pérez Ràfales, Maria

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials

Robinat Rivadulla, José Ramon,

Publication date

2017-01-27



Abstract

L’actual Treball de Fi de Grau en Màrqueting i Direcció Comercial exposa la relació entre l’àmbit del màrqueting i una tendència que avui en dia està en ple auge, Big Data (del anglès, les dades massives). En primer lloc, s’ha desenvolupat un marc teòric on s’identifiquen els conceptes tecnològics clau, necessaris per entendre les pràctiques de Big Data. En segon lloc, s’indaga en el fort vincle que hi ha entre el màrqueting i les dades massives, així com en l’important factor de competitivitat que aporten aquestes dades per a qualsevol organització. Així mateix, s’ha adjuntat un cas pràctic d’una empresa on es demostra que, la correcte recol·lecció de dades és una verdadera font d’eficiència i de coneixement sobre el client.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

65 - Communication and transport industries. Accountancy. Business management. Public relations

Subject

Macrodades; Màrqueting

Pages

75 p.

Documents

TFG-PEREZ-RAFALES-2016.pdf

1.153Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)