dc.contributor |
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials |
dc.contributor |
Robinat Rivadulla, José Ramon, |
dc.contributor.author |
Pérez Ràfales, Maria |
dc.date.accessioned |
2017-01-27T09:01:42Z |
dc.date.available |
2017-01-27T09:01:42Z |
dc.date.created |
2016-06 |
dc.date.issued |
2017-01-27 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/2072/271132 |
dc.description.abstract |
L’actual Treball de Fi de Grau en Màrqueting i Direcció Comercial exposa la relació entre l’àmbit del màrqueting i una tendència que avui en dia està en ple auge, Big Data (del anglès, les dades massives). En primer lloc, s’ha desenvolupat un marc teòric on s’identifiquen els conceptes tecnològics clau, necessaris per entendre les pràctiques de Big Data. En segon lloc, s’indaga en el fort vincle que hi ha entre el màrqueting i les dades massives, així com en l’important factor de competitivitat que aporten aquestes dades per a qualsevol organització. Així mateix, s’ha adjuntat un cas pràctic d’una empresa on es demostra que, la correcte recol·lecció de dades és una verdadera font d’eficiència i de coneixement sobre el client. |
dc.format.extent |
75 p. |
dc.language.iso |
spa |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.rights |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |
dc.source |
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya) |
dc.subject.other |
Macrodades |
dc.subject.other |
Màrqueting |
dc.title |
Big data la era del marketing del dato |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |
dc.subject.udc |
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses |
dc.embargo.terms |
cap |