dc.contributor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències Econòmiques i Socials
dc.contributor
Robinat Rivadulla, José Ramon,
dc.contributor.author
Pérez Ràfales, Maria
dc.date.accessioned
2017-01-27T09:01:42Z
dc.date.available
2017-01-27T09:01:42Z
dc.date.issued
2017-01-27
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/271132
dc.description.abstract
L’actual Treball de Fi de Grau en Màrqueting i Direcció Comercial exposa la relació entre l’àmbit del màrqueting i una tendència que avui en dia està en ple auge, Big Data (del anglès, les dades massives). En primer lloc, s’ha desenvolupat un marc teòric on s’identifiquen els conceptes tecnològics clau, necessaris per entendre les pràctiques de Big Data. En segon lloc, s’indaga en el fort vincle que hi ha entre el màrqueting i les dades massives, així com en l’important factor de competitivitat que aporten aquestes dades per a qualsevol organització. Així mateix, s’ha adjuntat un cas pràctic d’una empresa on es demostra que, la correcte recol·lecció de dades és una verdadera font d’eficiència i de coneixement sobre el client.
cat
dc.format.extent
75 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Macrodades
cat
dc.subject.other
Màrqueting
cat
dc.title
Big data la era del marketing del dato
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat