Now showing items 61-80 of 198

    Thumbnail

    El reposicionamiento: análisis conceptual y causal del fenómeno desde su origen hasta el (re)planteamiento actual 

    Batallas Córdova, Michelle (2015-04-16)

    El present estudi té com a finalitat estudiar què és el reposicionament i quins són els factors que l’envolten. Pretén establir quines són les principals causes que condueixen a reposicionar una marca, així com també ...

    Thumbnail

    La importancia de una buena gestión de comunicación en situaciones de crisis. El caso de ébola en España 

    Martorell Boté, Olga (2015-04-16)

    Aquest Treball Final de Grau se centra en la gestió de comunicació en les situacions de crisis institucionals, donat que aquestes han demostrat que la imatge és un dels actius més rellevants en les organitzacions. Per ...

    Thumbnail

    La marca como agente creador de contenido multiplataforma transmedia: la transformación de Red Bull 

    Mas León, Nil (2015-04-16)

    En els últims anys la comunicació ha evolucionat a causa de la digitalització de la societat i l'aparició de múltiples plataformes socials. Per això, aquesta investigació busca analitzar com ha canviat l'entorn comunicatiu, ...

    Thumbnail

    Marca personal: definir mi marca personal para diferenciarme en el mundo laboral 

    Roca Sabanés, Lucia (2015-04-16)

    En aquesta feina es coneixeran diferents tècniques i eines de auto coneixement per portar a terme la marca personal. Dintre de la marca personal, es desenvoluparan diversos punts importants per crear una marca potent i ...

    Thumbnail

    Las narrativas transmedia como constructoras del mensaje publicitario entre marca y consumidor. Estudio de Caso: Red Bull “Can you Make it?” 

    Fort Recasens, Xavier (2014-12-17)

    En les últimes dues dècades el món publicitari ha experimentat una gran evolució a causa de l’aparició dels nous models digitals i l’entorn 2.0. En aquest projecte es recull un anàlisi sobre els orígens de la transmedialitat, ...

    Thumbnail

    La influencia del cine de Woody Allen en la marca ciudad: de Nueva York a Barcelona entre la realidad y la ficción 

    Sanz Cusó, Georgina (2014-12-17)

    Aquest estudi analitza el concepte de marca ciutat des d’un punt de vista cinematogràfic. Al llarg d’aquest, s’observarà com el cinema es converteix en una eina a l’hora de crear i desenvolupar una marca ciutat i posicionar-la ...

    Thumbnail

    Los pseudoacontecimientos y sus presencia en los medios catalanes 

    Cabaní Vacarisas, Ignacio (2014-12-17)

    Aquest Treball Final de Carrera es centra en la comparació dels resultats obtinguts pel Doctor David Andreu a la seva tesi doctoral “ La publicity, els pseudoesdeveniments i la seva presència a la premsa a Catalunya” de ...

    Thumbnail

    El discurso político populista. El caso de Hugo Chávez en el programa televisivo "Aló Presidente" 

    Burés Grandío, Elena (2014-12-10)

    Aquest treball aprofundeix sobre les diferents concepcions del terme populisme i les característiques d'Hugo Chávez com a líder polític per analitzar cinc episodis consecutius del programa televisiu ‘Aló Presidente’ i ...

    Thumbnail

    La plataforma antidesahucios como gabinete de prensa 

    Ginés Domènech, Àlex (2014-12-10)

    En el context de crisi tan greu que travessa l’economia i la població espanyola, fuetejada per un greu problema hipotecari que ha deixat a milers de persones sense el seu habitatge. Un petit nucli de persones va sentir la ...

    Thumbnail

    Brand ideas: narrar historias mediante la vida de la marca. ¿Cómo se generan los conceptos creativos que otorgan significado y forma a las marcas? 

    Jiménez Ramírez, Ignacio (2014-12-10)

    El present projecte analitza la creació i el desenvolupament dels conceptes que donen forma a les marques des d'un punt de vista creatiu. El treball proposa l'estudi del concepte de les brand idees com a resposta a l'evolució ...

    Thumbnail

    Resurrecting Disney: Tracing Walt Disney‘s ever-present spirit in feature animated films of the Michael Eisner era (1984-2004) 

    Gómez Alonso, Sara (2014-12-05)

    El treball Ressuscitant a Disney: Rastrejant el sempre present esperit de Walt Disney en els llargmetratges animats de l'era Michael Eisner (1984-2004) pretén definir i analitzar les característiques, tant respecte al ...

    Thumbnail

    La actividad de los medios tradicionales en las redes Google Plus y Linkedin 

    Naya Mercadal, Albert (2014-06-10)

    L'era 2.0 ha arribat als nostres dies i amb això, les xarxes socials ja formen part de la vida diària de molts habitants del planeta. Cada dia, milions de persones es connecten i interactuen a través d'elles amb la finalitat ...

    Thumbnail

    Nuevas profesiones periodísticas digitales 

    Batallas Córdova, Michelle (2014-06-10)

    El present treball final de carrera té com a objecte analitzar el perfil i les condicions laborals de les noves professions periodístiques digitals, i fer una comparació d’aquestes amb les de les professions tradicionals ...

    Thumbnail

    La distribución de cine en Internet y su implicación en los procesos de producción cinematográfica 

    Tur Molina, Armando (2014-06-10)

    Estudi sobre com Internet ha canviat la manera de distribuir curtmetratges i llargmetratges, i la influència d’aquests canvis als processos previs de producció. Es complementa l’estudi bibliogràfic de les fases de producció ...

    Thumbnail

    Cómo definir tu estrategia de marca personal en los medios sociales 

    Mallafré Vilalta, Mariona (2014-06-06)

    Definir una estratègia per a la nostra marca personal com a forma d’aproximació dels nostres valors, atributs i objectius cap al nostre públic objectiu és el plantejament d’aquest projecte. Amb aquesta finalitat es ...

    Thumbnail

    La funcionalidad de la contrapublicidad: ¿Movimiento social o herramienta de comunicación? 

    Borrás Salmerón, Paula (2014-06-06)

    Aquest projecte estudia l’ambigu concepte de contrapublicitat des d’una doble vessant: la social i la publicitària. La primera, tractarà aquest fenomen des del prisma d’aquells grups de caràcter activista que utilitzen la ...

    Thumbnail

    Lovemarks. Las claves por las que Apple se ha convertido en la marca que más pasiones levanta 

    Maura Alemany, Juan (2014-06-06)

    En aquest treball es posa en context l'evolució de les marques i els consumidors, la seva relació a través del branding i el branding emocional. Els dos aspectes més importants són l'anàlisi del concepte de Lovemark i de ...

    Thumbnail

    Plan de comunicación para Jo Malone en Barcelona 

    Batlló Soler-Lluró, Inés (2014-06-06)

    En el present treball es durà a terme un Pla de Comunicació per Jo Malone, marca britànica de referència a Anglaterra que presenta un exclusiu portafoli de fragàncies i de productes per a la cura personal i de la llar, ...

    Thumbnail

    Creación y gestión de una marca. El caso IUBUD, fundas de madera para dispositivos Apple 

    Loyza Millauro, Hernán (2014-06-06)

    Aquest treball d’investigació, té com a objectiu principal, desenvolupar una estratègia de Brand management després d’haver estudiat diferents teories sobre creació i gestió de marques. Des de el naixement de las marques, ...

    Thumbnail

    El análisis de la comunicación, en todos sus vectores, de la marca Custo – Barcelona, España 2010 – 2013 

    Llorens Corbellini, Priscila (2014-06-06)

    El present projecte final de carrera analitza dos aspectes importants que influeixen en la societat actual, la Moda i la Comunicació, i intenta ser una eina útil per entendre la relació existent entre tots dos. En concret ...