Ara mostrant els elements 81-100 de 198

    Miniatura

    Análisis de la comunicación verbal y no verbal de Josep Guardiola y su influencia pública 

    Giménez Franco, Víctor (2014-06-06)

    El treball que es presenta a continuació és una anàlisi sobre la comunicació del ex entrenador del FC Barcelona, Josep Guardiola, i la forma en com s'expressa i utilitza el seu discurs per impactar a tots els seus públics. ...

    Miniatura

    La tecnologia com a eina al servei de l’educació: una visió humanitzadora 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2014-05-29)

    L’aplicació de les les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) a l’educació presenta trets positius pel que fa a l’aprenentatge significatiu, la construcció del coneixement, el pensament reflexiu o la interacció ...

    Miniatura

    La función social del lobbismo 

    San Martín Paniello, Albert (2014-02-25)

    En aquest treball es tracten alguns aspectes del lobbisme. El seu origen, la seva expansió, el seu significat i les diverses formes en les que es pot desenvolupar serveixen com a punt de partida. També es descriuen els ...

    Miniatura

    Estrategias de marcas del fabricante vs. marcas del distribuidor 

    Blázquez Vera, Daniel (2014-02-25)

    La crisi econòmica d’aquests darrers anys ha marcat un important canvi en els hàbits de consum de les famílies espanyoles, aquestes han vist reduït el seu poder adquisitiu de forma significativa, la qual cosa s’ha traslladat ...

    Miniatura

    Hipertextualidad, multimedialidad, interactividad y publicidad en la prensa digital internacional. El caso de ‘Le Monde’, ‘USA Today’, ‘Clarín’ Y ‘The Telegraph' 

    Barbero González, Victoria (2013-10-31)

    Aquest treball té com a objecte l’anàlisi de la implantació de la hipertextualitat, la multimedialitat, la interactivitat i la publicitat com a elements vertebradors de la premsa digital internacional. Primerament, es ...

    Miniatura

    Identidad corporativa en el caso IKEA 

    Escrivá Vilaseca, Miriam (2013-09-27)

    En aquest treball es tracte de demostrar la importància de la identitat corporativa en l'actualitat, en el context de saturació de empreses i productes homogenis en el que les empreses lluiten per diferenciar-se. Es pot ...

    Miniatura

    La tendencia del periodismo tradicional a la cultura light en las portadas de El País y ABC 

    Martín Lacabe, Irantzu (2013-09-27)

    El present projecte analitza el panorama de la premsa tradicional espanyola a partir dels anys 60 fins als últims dies. El treball proposa un estudi sobre la tendència dels periòdics cap a una cultura light caracteritzada ...

    Miniatura

    ¿Qué debería hacer una empresa occidental para publicitarse en China? 

    Serra Le Cheualier, Eric (2013-09-19)

    Aquest treball de final de carrera analitza com les empreses occidentals haurien de publicitar-se a la Xina. De la mateixa manera, s’estudia el mercat chinès en la seva totalitat i a més d’alguns casos reals de l’èxit ...

    Miniatura

    El fotoperiodisme social i el rol de la dona 

    Badia López, Anna (2013-09-19)

    El treball de final de carrera El fotoperiodisme social i el rol de la dona pretén definir i esclarir el concepte de fotoperiodisme social, l’especialització gràfica del periodisme social, parant especial atenció en el rol ...

    Miniatura

    El surgimiento del cartel publicitario : análisis comparativo de la obra publicitaria de Jules Chéret y Ramón Casas 

    Pons Balsalobre, Marina (2013-09-19)

    En aquest treball s’analitzarà el surgiment del cartell publicitari a través d’un recorregut històric del cartell, s’observaràn les teories actuals del cartell i compararem la obra publicitaria dels cartellistes pioners a ...

    Miniatura

    Com afecta la crisi en el sector publicitari? 

    Parals Compaña, Ariadna (2013-09-19)

    El objetivo del presente trabajo es demostrar que la crisis en la inversión publicitaria viene motivada por factores que van más allá de la crisis contextual actual. Por otro lado, el trabajo pretende situar internet como ...

    Miniatura

    La autopromoción del individuo como marca personal en el mundo laboral 3.0 

    Cartil Benaiges, Joan Robert (2013-09-19)

    La creació, anàlisi i implementació d’una marca pròpia online i offline com a forma d’autopromoció del valor individual en el món laboral. Amb aquesta finalitat es desenvoluparà una estratègia de comunicació personal que ...

    Miniatura

    El smartphone y sus implicaciones de marketing y antropológicas: la situación de España respecto al entorno internacional 

    Ortega Muñoz, Armonía (2013-04-12)

    Aquest treball analitza la tecnologia del Smartphone i les implicacions d’aquests dins d’Espanya en relació al màrqueting i a l’antropologia, principalment. El Smartphone s’ha convertit en un utensili que va més enllà d’un ...

    Miniatura

    La comunicació política de Jordi Pujol 

    Molas Gual, Carlota (2013-04-12)

    En el treball que es desenvolupa a continuació s’analitza el perfil comunicatiu de Jordi Pujol i Soley, expresident de la Generalitat de Catalunya. L’objectiu de l’estudi és analitzar els diferents elements de la vida ...

    Miniatura

    Adaptació dels gèneres periodístics al periodisme digital : estudi empíric comparatiu 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-27)

    Els gèneres periodístics tradicionals s’estan adaptant acceleradament al periodisme digital. De fet, arran dels fenòmens de mitosi mediàtica i mediamorfosi, l’adaptació és mútua: un nou entorn, amb més rapidesa, una nova ...

    Miniatura

    La televisión IP (IPTV) y la transmisión mediante VDSL : realidad y perspectivas de negocio 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-27)

    La introducción comercial de la tecnología VDSL puede dinamizar las soluciones de televisión IP (IPTV) y el periodismo audiovisual en general a través de la red de banda ancha. El análisis de las incipientes experiencias ...

    Miniatura

    El peso de la televisión en el triple play de los operadores de cable en España y en Europa 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-27)

    El peso del servicio de televisión dentro de la oferta de triple play (Internet, telefonía, televisión) de los operadores de telecomunicación por cable en España está siendo uno de los ejes de análisis del mercado ...

    Miniatura

    El papel decisivo de la banda ancha en el Espacio Iberoamericano del Conocimiento 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-27)

    La consolidación de un Espacio Iberoamericano del Conocimiento robusto y equilibrado en acceso depende a corto y medio plazo del establecimiento de una red de banda ancha creciente, que evolucione hacia la consideración ...

    Miniatura

    El cloud journalism : un nuevo concepto de producción para el periodismo del siglo XXI 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-27)

    La profunda transformación que está experimentando el periodismo, y la mitosis mediática entre el periodismo tradicional y el digital, está generando, amén de cambios en los contenidos y los géneros periodísticos, una ...

    Miniatura

    Tendencias y fenómenos tecnológicos: Insights como técnica para aprender del pasado. Telecomunicaciones en España 1995-2006 

    Fondevila i Gascón, Joan Francesc, (2012-11-22)

    El análisis retrospectivo de las causas y consecuencias de fenómenos tecnológicos y telecomunicativos y el hallazgo de los elementos o los parámetros que provocan que en situaciones y proyectos empresariales similares los ...