La motivación en la empresa. Los factores higiénicos y motivacionales de Frederick Herzberg

Author

San Antonio Sanchón, Thais

Other authors

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia

Acereda Extremiana, Amparo

Publication date

2017-06-22



Abstract

La actual competitivitat empresarial ha fet que molts directius i responsables començin a crear valor en les seves empreses a través dels seus empleats. No hi ha dubte que avui, hi ha molts executius que equivocadament creuen que darrere d'un treballador feliç i motivat en el seu treball, estan només els diners, per això l'objectiu del treball present serà veure si és cert, seguint la teoria de Herzberg, que només els diners o els beneficis empresarials són suficients perquè els treballadors es sentin motivats i feliços. Per fer-ho, s’ha recollit informació sobre 369 treballadors en actiu de diferents edats, amb diferents càrrecs i provinents de diferents empreses, utilitzant una tècnica d'anàlisi tipus test amb escala de Likert. Els resultats han demostrat que avui dia encara son moltes les empreses que deixen de banda els factors motivacionals a l’hora de tractar amb els seus empleats.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

159.9 - Psychology

Subject

Motivació del personal; Satisfacció en el treball

Pages

71 p.

Documents

TFG-SAN_ANTONIO-2016.pdf

1.250Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)