La motivación en la empresa. Los factores higiénicos y motivacionales de Frederick Herzberg

Autor/a

San Antonio Sanchón, Thais

Altres autors/es

Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Psicologia

Acereda Extremiana, Amparo

Data de publicació

2017-06-22



Resum

La actual competitivitat empresarial ha fet que molts directius i responsables començin a crear valor en les seves empreses a través dels seus empleats. No hi ha dubte que avui, hi ha molts executius que equivocadament creuen que darrere d'un treballador feliç i motivat en el seu treball, estan només els diners, per això l'objectiu del treball present serà veure si és cert, seguint la teoria de Herzberg, que només els diners o els beneficis empresarials són suficients perquè els treballadors es sentin motivats i feliços. Per fer-ho, s’ha recollit informació sobre 369 treballadors en actiu de diferents edats, amb diferents càrrecs i provinents de diferents empreses, utilitzant una tècnica d'anàlisi tipus test amb escala de Likert. Els resultats han demostrat que avui dia encara son moltes les empreses que deixen de banda els factors motivacionals a l’hora de tractar amb els seus empleats.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

159.9 - Psicologia

Paraules clau

Motivació del personal; Satisfacció en el treball

Pàgines

71 p.

Documents

TFG-SAN_ANTONIO-2016.pdf

1.250Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)