L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores

Author

Arbonés Sotomayor, Àngela,

Other authors

Gandol Casado, Ferran

Publication date

2017-06-07



Abstract

El present Treball Final de Grau recull el context sociotecnològic en l’actualitat de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seva normativa en l’àmbit educatiu, la descripció de la Taxonomia de Bloom i el model SAMR. S’exposa la investigació per mitjà d’un qüestionari realitzada a escoles que utilitzen l’iPad com a eina educativa i la discussió dels resultats obtinguts. Finalment es proposen deu unitats de programació amb iPad tant per Educació Infantil com per Educació Primària.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Catalan

CDU Subject

37 - Education

Subject

Innovacions educatives; Tecnologia de la informació; Educació infantil; Educació primària

Pages

60 p.

Documents

TFG-ARBONES-2017.pdf

843.6Kb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

This item appears in the following Collection(s)