La Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) és una de les tres universitats promogudes per la Fundación Universitaria San Pablo CEU. Des que es va constituir com universitat privada l’any 2003, la UAO CEU ha apostat per un model acadèmic diferencial basat en la connexió permanent entre professors i alumnes i en la implantació de metodologies docents innovadores. La UAO CEU ha configurat una oferta acadèmica única en que la internacionalització adquireix cada cop una importància més gran. A més de l’àmplia oferta de graus, dobles graus i bilingual degrees, la universitat posa a disposició dels alumnes graduats, dels joves professionals i dels executius amb gran experiència, els seus programes de màsters oficials i propis, postgraus, programes especialitzats i programes de doctorat, que completen una excel·lent proposta acadèmica. La Universitat Abat Oliba CEU es preocupa per proporcionar a l’estudiant una formació integral per poder enfrontar-se amb criteris propis i sòlids als seus reptes professionals i personals.
Anteriorment el nom d'aquest departament era Departament d'Humanitats.
Si sou autor/a d’algun document elaborat en l’àmbit de la Universitat Abat Oliba CEU i voleu publicar-lo a RECERCAT, contacteu amb biblioteca@uao.es.
De Arquer Argerich, María Dolores (2024-07)
Aquest Treball de Fi de Grau analitza com l'era de la postveritat, manifestada a través de la correcció política i la cultura de la cancel·lació, afecta els models de gènere representats a la literatura infantil. A través ...
Ariza Soto, Laura (2024-07)
El desenvolupament d'aquest treball es fonamenta en l'aprenentatge corporal com a mètode aplicable a l'etapa d'Educació Primària. Moltes vegades, es relaciona l'aprenentatge amb l'aula, la mestra, el pupitre i la pissarra, ...
Ruiz Romera, Natalia (2024-07)
En el present treball de Fi de Grau es busca comprendre com la configuració dels espais educatius, en relació amb l'aula d'educació primària, influeix en el procés d'ensenyament- aprenentatge, així com els principis que ...
Civit Rubio, Laura (2024-07)
L'adaptació social i emocional dels alumnes nouvinguts és un desafiament significatiu en el nostre sistema educatiu, especialment amb la creixent diversitat cultural i lingüística. Aquests estudiants enfronten dificultats ...
Marcos Segura, Teresa (2024-07)
La Psicologia Positiva és una branca de la psicologia enfocada a estudiar i promoure les experiències i organitzacions que contribueixen al benestar humà. La Psicologia Positiva es diferencia de la psicologia tradicional ...
Schmidt Castelló, Marta (2023-07)
Aquest document recull una visió educativa a través de la novel·la El despertar de la señorita Prim, un llibre recent que posa en qüestió algunes idees actuals sobre l'educació. També defensa una visió diferent, basada en ...
Sorroche Calle, Nadia (2023-07)
L'objectiu d'aquest treball fi de grau consisteix a reduir i/o eliminar la diferència educativa existent entre l'escola rural i l'escola urbana, abordant principalment la bretxa digital entre totes dues escoles i la ...
Schmidt Castelló, Marta (2022-09)
Aquest document recull una proposta d'intervenció en el segon cicle d'educació infantil per a l'acceptació de les limitacions. S'ha investigat els aspectes més importants per a arribar a una acceptació sana de les limitacions ...
Fort Albaladejo, Maria (2022-09)
El present treball tracta sobre la resiliència, entenent què és aquest concepte, els seus factors protectors, de risc i el paper de la propia personalitat. Com a capacitat susceptible d’aprenentatge, s’analitza la importància ...
Carmona Jovani, Samuel (2022-09)
En la societat actual s'ha produït un augment notable de pares que posen en pràctica un tipus de criança denominada hiperpaternitat, caracteritzada per estar excessivament pendent del fill i oferir-li el major nombre de ...
Crespo Zapata, María Belén (2022-06)
S'ha estudiat molt sobre la importància d'educar en les virtuts, però la gratitud sempre ha estat un concepte que, encara que hi sigui present i sigui la base de totes elles, poc s'ha estudiat la seva rellevància a l'hora ...
Suriñach Campos, Marta (2021-09)
Aquest Treball de Fi De Grau està centrat a conèixer els hàbits que es treballen a Educació Infantil i analitzar la importància de la música, especialment, de la cançó, a l’hora de fer nous aprenentatges. També, s’estudia ...
Batlle Prats, Montserrat. (2021-07)
Aquest treball pretén fer una reflexió i anàlisi de la manera d'educar de Yahvé amb el seu poble i donar-li una utilitat pràctica, per que els mestres puguin aplicar la metodologia utilitzada a la Bíblia a l'aula i puguin ...
Ledesma Nieto, Neus (2021-02)
El present treball ofereix una reflexió sobre la finalitat de l'educació escolar, tenint com a punt de partida el pensament de Tomàs d'Aquino i prenent la seva definició d'educació com a fi essencial: el Status Virtutis, ...
Vila Frigola, Maria Dolors (2020-07)
Aquest treball té com a fi l’estudi de la persona humana des d’una concepció antropològica que parteix de la mateixa naturalesa humana, sexuada des del primer instant de la seva concepció com a home i dona. Busca donar a ...
Valledor Mellado, Carla Catalina (2020-07)
S'ha fet evident que la nostra actual realitat no s'ajusta als vells fonaments del paradigma mecanicista clàssic i determinista. La qual cosa, ens insta que adoptem el nou model relativista quàntic, indeterminista, que té ...
Carmona López, Natàlia (2019-09)
Aquest Treball de Fi de Grau té com a objectiu aprofundir de manera conceptual en l'enfocament de Content and Language Integrated Learning (CLIL). En primer lloc i a partir d'un marc teòric, es defineix el concepte de CLIL ...
Rangelrooy Caycedo, Paloma van (2019-06)
Aquest treball consta de tres parts: en primer lloc, estudia importància de la neurodidàctica en l’aprenentatge= en segon lloc, descriu la pedagogia de Jesucrist, i per últim, analitza les similituds que ...
Losilla Sagrera, Beth (2019-06)
Actualment vivim en una era en la qual la televisió, el cinema i l’Internet són fonts indispensables per a l’oci dels nens, i el més important, per la seva educació. De la mateixa manera les emocions juguen un paper molt ...
Sánchez Barrio, Laura (2019-06)
Aquest treball de fi de grau s'ha dividit en dues parts. La primera es centra en donar a conèixer el desenvolupament de l'hàbit lector i la noció de “lectura per plaer” gràcies a una nova estratègia que ha nascut per a ...