L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores

dc.contributor
Gandol Casado, Ferran
dc.contributor.author
Arbonés Sotomayor, Àngela,
dc.date.accessioned
2017-06-07T09:00:51Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:50Z
dc.date.available
2017-06-07T09:00:51Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:50Z
dc.date.created
2017-01
dc.date.issued
2017-06-07
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/286441
dc.description.abstract
El present Treball Final de Grau recull el context sociotecnològic en l’actualitat de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seva normativa en l’àmbit educatiu, la descripció de la Taxonomia de Bloom i el model SAMR. S’exposa la investigació per mitjà d’un qüestionari realitzada a escoles que utilitzen l’iPad com a eina educativa i la discussió dels resultats obtinguts. Finalment es proposen deu unitats de programació amb iPad tant per Educació Infantil com per Educació Primària.
cat
dc.format.extent
60 p.
cat
dc.language.iso
cat
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Innovacions educatives
cat
dc.subject.other
Tecnologia de la informació
cat
dc.subject.other
Educació infantil
cat
dc.subject.other
Educació primària
cat
dc.title
L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documents

TFG-ARBONES-2017.pdf

843.6Kb PDF

This item appears in the following Collection(s)