dc.contributor
Gandol Casado, Ferran
dc.contributor.author
Arbonés Sotomayor, Àngela,
dc.date.accessioned
2017-06-07T09:00:51Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:50Z
dc.date.available
2017-06-07T09:00:51Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:50Z
dc.date.issued
2017-06-07
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/286441
dc.description.abstract
El present Treball Final de Grau recull el context sociotecnològic en l’actualitat de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seva normativa en l’àmbit educatiu, la descripció de la Taxonomia de Bloom i el model SAMR. S’exposa
la investigació per mitjà d’un qüestionari realitzada a escoles que utilitzen l’iPad com a eina educativa i la discussió dels resultats obtinguts. Finalment es proposen deu unitats de programació amb iPad tant per Educació Infantil com per Educació
Primària.
cat
dc.format.extent
60 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Innovacions educatives
cat
dc.subject.other
Tecnologia de la informació
cat
dc.subject.other
Educació infantil
cat
dc.subject.other
Educació primària
cat
dc.title
L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat