L'ús de l'iPad a educació infantil i primària: recerca i propostes didàctiques innovadores

Autor/a

Arbonés Sotomayor, Àngela,

Altres autors/es

Gandol Casado, Ferran

Data de publicació

2017-06-07



Resum

El present Treball Final de Grau recull el context sociotecnològic en l’actualitat de les noves tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) i la seva normativa en l’àmbit educatiu, la descripció de la Taxonomia de Bloom i el model SAMR. S’exposa la investigació per mitjà d’un qüestionari realitzada a escoles que utilitzen l’iPad com a eina educativa i la discussió dels resultats obtinguts. Finalment es proposen deu unitats de programació amb iPad tant per Educació Infantil com per Educació Primària.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Català

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Innovacions educatives; Tecnologia de la informació; Educació infantil; Educació primària

Pàgines

60 p.

Documents

TFG-ARBONES-2017.pdf

843.6Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)