Task based language teaching in CLIL theory and application

Autor/a

López Boncompte, María Teresa

Otros/as autores/as

Lacarte Rodríguez, Agustina

Fecha de publicación

2017-01-03



Resumen

El següent Treball de Final de Grau pretén aprofundir en dos metodologies de l’ensenyament de l’anglès: l’aprenentatge per mitjà de tasques, en anglès Taskbased Language Learning, i l’ Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera (AICLE), conegut com a CLIL en anglès. A més de presentar un marc teòric complet i fiable sobre aquests dos mètodes, el treball busca combinar-los en una mateixa Unitat Didàctica que serà duta a la pràctica i avaluada.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Inglés

Materias CDU

37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre

Palabras clave

Mètodes educatius; Ensenyament d'idiomes; Anglès; Educació primària

Páginas

79 p.

Documentos

TFG-LOPEZ-BONCOMPTE-2016.pdf

4.103Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)