dc.contributor
Lacarte Rodríguez, Agustina
dc.contributor.author
López Boncompte, María Teresa
dc.date.accessioned
2017-01-03T19:45:43Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:54Z
dc.date.available
2017-01-03T19:45:43Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:54Z
dc.date.issued
2017-01-03
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/270468
dc.description.abstract
El següent Treball de Final de Grau pretén aprofundir en dos metodologies de l’ensenyament de l’anglès: l’aprenentatge per mitjà de tasques, en anglès Taskbased Language Learning, i l’ Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua
Estrangera (AICLE), conegut com a CLIL en anglès. A més de presentar un marc teòric complet i fiable sobre aquests dos mètodes, el treball busca combinar-los en una mateixa Unitat Didàctica que serà duta a la pràctica i avaluada.
cat
dc.format.extent
79 p.
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Mètodes educatius
cat
dc.subject.other
Ensenyament d'idiomes
cat
dc.subject.other
Anglès
cat
dc.subject.other
Educació primària
cat
dc.title
Task based language teaching in CLIL theory and application
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat