Task based language teaching in CLIL theory and application

Autor/a

López Boncompte, María Teresa

Altres autors/es

Lacarte Rodríguez, Agustina

Data de publicació

2017-01-03



Resum

El següent Treball de Final de Grau pretén aprofundir en dos metodologies de l’ensenyament de l’anglès: l’aprenentatge per mitjà de tasques, en anglès Taskbased Language Learning, i l’ Aprenentatge Integrat de Contingut i Llengua Estrangera (AICLE), conegut com a CLIL en anglès. A més de presentar un marc teòric complet i fiable sobre aquests dos mètodes, el treball busca combinar-los en una mateixa Unitat Didàctica que serà duta a la pràctica i avaluada.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Anglès

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Mètodes educatius; Ensenyament d'idiomes; Anglès; Educació primària

Pàgines

79 p.

Documents

TFG-LOPEZ-BONCOMPTE-2016.pdf

4.103Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)