El síndrome de Asperger. Intervención psicoeducativa

Autor/a

Jiménez Belmonte, Marta

Otros/as autores/as

Porras Clavero, M. Salud

Fecha de publicación

2017-01-03



Resumen

Aquest Treball Final de Grau, es basa en una revisió i aprofundiment teòric sobre el Síndrome d'Asperger, que justifica la part pràctica del treball. S'ha investigat sobre els seus orígens, definició, característiques, teories, evolució, diagnòstic, pautes d'intervenció i inclusió. Actualment en els centres ordinaris, es detecten multituds de casos de nens i nenes amb Síndrome d'Asperger. En aquest treball es vol esbrinar si els alumnes amb aquest síndrome podrien cursar la seva escolarització, integrats en un centre ordinari. Conseqüentment, s'ha dut a terme una proposta d'intervenció psicoeducativa, fonamentada en una situació real.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre

Palabras clave

Asperger, Síndrome d'; Intervenció educativa; Integració escolar; Educació primària

Páginas

82 p.

Documentos

TFG-JIMENEZ-2016.pdf

1.280Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)