El síndrome de Asperger. Intervención psicoeducativa

dc.contributor
Porras Clavero, M. Salud
dc.contributor.author
Jiménez Belmonte, Marta
dc.date.accessioned
2017-01-03T19:35:57Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:56Z
dc.date.available
2017-01-03T19:35:57Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:56Z
dc.date.created
2016-07
dc.date.issued
2017-01-03
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/270467
dc.description.abstract
Aquest Treball Final de Grau, es basa en una revisió i aprofundiment teòric sobre el Síndrome d'Asperger, que justifica la part pràctica del treball. S'ha investigat sobre els seus orígens, definició, característiques, teories, evolució, diagnòstic, pautes d'intervenció i inclusió. Actualment en els centres ordinaris, es detecten multituds de casos de nens i nenes amb Síndrome d'Asperger. En aquest treball es vol esbrinar si els alumnes amb aquest síndrome podrien cursar la seva escolarització, integrats en un centre ordinari. Conseqüentment, s'ha dut a terme una proposta d'intervenció psicoeducativa, fonamentada en una situació real.
cat
dc.format.extent
82 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Asperger, Síndrome d'
cat
dc.subject.other
Intervenció educativa
cat
dc.subject.other
Integració escolar
cat
dc.subject.other
Educació primària
cat
dc.title
El síndrome de Asperger. Intervención psicoeducativa
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

TFG-JIMENEZ-2016.pdf

1.280Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)