Aquest Treball Final de Grau, es basa en una revisió i aprofundiment teòric sobre el Síndrome d'Asperger, que justifica la part pràctica del treball. S'ha investigat sobre els seus orígens, definició, característiques, teories, evolució, diagnòstic, pautes d'intervenció i inclusió. Actualment en els centres ordinaris, es detecten multituds de casos de nens i nenes amb Síndrome d'Asperger. En aquest treball es vol esbrinar si els alumnes amb aquest síndrome podrien cursar la seva escolarització, integrats en un centre ordinari. Conseqüentment, s'ha dut a terme una proposta d'intervenció psicoeducativa, fonamentada en una situació real.
Spanish
37 - Education
Asperger, Síndrome d'; Intervenció educativa; Integració escolar; Educació primària
82 p.
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/