Estudio de caso adaptación del centro educativo a las necesidades de un alumno con trastorno del espectro autista

Autor/a

Hugas Miret, Teresa

Otros/as autores/as

Higueras Ballesteros, Francesca,

Fecha de publicación

2017-01-03



Resumen

Aquest treball tracta d'exposar un cas real d'un alumne amb Trastorn de l'espectre autista a l'escola i com s'ajusta l'escola a l'adaptació curricular imperant en la societat. L'objectiu principal d'aquest treball, és poder aprofundir i verificar la correcta adaptació de l'escola a les directrius que proposa el departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre

Palabras clave

Autisme; Adaptacions curriculars; Necessitats educatives especials

Páginas

63 p.

Documentos

TFG -HUGAS-2016.pdf

629.3Kb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)