Estudio de caso adaptación del centro educativo a las necesidades de un alumno con trastorno del espectro autista

Autor/a

Hugas Miret, Teresa

Altres autors/es

Higueras Ballesteros, Francesca,

Data de publicació

2017-01-03



Resum

Aquest treball tracta d'exposar un cas real d'un alumne amb Trastorn de l'espectre autista a l'escola i com s'ajusta l'escola a l'adaptació curricular imperant en la societat. L'objectiu principal d'aquest treball, és poder aprofundir i verificar la correcta adaptació de l'escola a les directrius que proposa el departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Autisme; Adaptacions curriculars; Necessitats educatives especials

Pàgines

63 p.

Documents

TFG -HUGAS-2016.pdf

629.3Kb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)