Estudio de caso adaptación del centro educativo a las necesidades de un alumno con trastorno del espectro autista

dc.contributor
Higueras Ballesteros, Francesca,
dc.contributor.author
Hugas Miret, Teresa
dc.date.accessioned
2017-01-03T19:16:39Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:55:58Z
dc.date.available
2017-01-03T19:16:39Z
dc.date.available
2024-10-02T11:55:58Z
dc.date.created
2016-07
dc.date.issued
2017-01-03
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/270466
dc.description.abstract
Aquest treball tracta d'exposar un cas real d'un alumne amb Trastorn de l'espectre autista a l'escola i com s'ajusta l'escola a l'adaptació curricular imperant en la societat. L'objectiu principal d'aquest treball, és poder aprofundir i verificar la correcta adaptació de l'escola a les directrius que proposa el departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya.
cat
dc.format.extent
63 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Autisme
cat
dc.subject.other
Adaptacions curriculars
cat
dc.subject.other
Necessitats educatives especials
cat
dc.title
Estudio de caso adaptación del centro educativo a las necesidades de un alumno con trastorno del espectro autista
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

TFG -HUGAS-2016.pdf

629.3Kb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)