Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics

dc.contributor
Signes Signes, Maria Teresa,
dc.contributor.author
Rubio Romero, Yolanda
dc.date.accessioned
2016-01-12T11:56:32Z
dc.date.accessioned
2024-10-02T11:56:10Z
dc.date.available
2016-01-12T11:56:32Z
dc.date.available
2024-10-02T11:56:10Z
dc.date.created
2015-07
dc.date.issued
2016-01-12
dc.identifier.uri
http://hdl.handle.net/2072/257455
dc.description.abstract
El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda.
spa
dc.format.extent
87 p.
cat
dc.language.iso
spa
cat
dc.rights
info:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rights
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
dc.source
RECERCAT (Dipòsit de la Recerca de Catalunya)
dc.subject.other
Educació primària
cat
dc.subject.other
Fonètica
cat
dc.subject.other
Ensenyament de llengües
cat
dc.title
Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics
cat
dc.type
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
cat
dc.subject.udc
37
cat
dc.embargo.terms
cap
cat


Documentos

TFG-RUBIO_ROMERO-2015.pdf

1.238Mb PDF

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)