Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics

Autor/a

Rubio Romero, Yolanda

Otros/as autores/as

Signes Signes, Maria Teresa,

Fecha de publicación

2016-01-12



Resumen

El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda.

Tipo de documento

Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado

Lengua

Castellano

Materias CDU

37 - Educación. Enseñanza. Formación. Tiempo libre

Palabras clave

Educació primària; Fonètica; Ensenyament de llengües

Páginas

87 p.

Documentos

TFG-RUBIO_ROMERO-2015.pdf

1.238Mb

 

Derechos

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)