Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics

Autor/a

Rubio Romero, Yolanda

Altres autors/es

Signes Signes, Maria Teresa,

Data de publicació

2016-01-12



Resum

El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda.

Tipus de document

Projecte/Treball fi de carrera o de grau

Llengua

Castellà

Matèries CDU

37 - Educació. Ensenyament. Formació. Temps lliure

Paraules clau

Educació primària; Fonètica; Ensenyament de llengües

Pàgines

87 p.

Documents

TFG-RUBIO_ROMERO-2015.pdf

1.238Mb

 

Drets

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)