Leer a través de los fonemas. Método Jolly Phonics

Author

Rubio Romero, Yolanda

Other authors

Signes Signes, Maria Teresa,

Publication date

2016-01-12



Abstract

El present treball se centra en l'ensenyament de la lecto-escriptura a través dels sons de les seves lletres, és a dir, prenent com a criteri la fonètica d'aquesta llengua. El mètode triat és Jolly Phonics, que pretén mostrar la importància de treballar un mètode sintètic per estimular l'adquisició de la consciència fonològica. Al llarg del projecte, s'analitzaran les característiques i aspectes més rellevants del mètode esmentat, així com els aspectes relacionats amb la pronunciació en anglès. D'aquesta manera es facilitarà l'obtenció d'una comunicació fluïda.

Document Type

Project / Final year job or degree

Language

Spanish

CDU Subject

37 - Education

Subject

Educació primària; Fonètica; Ensenyament de llengües

Pages

87 p.

Documents

TFG-RUBIO_ROMERO-2015.pdf

1.238Mb

 

Rights

L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/

This item appears in the following Collection(s)