Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2117/166285

Integrated value model to assess the sustainability of active learning activities and strategies in architecture lectures for large groups
Pons Valladares, Oriol; Franquesa Sànchez, Jordi; Hosseini, S.M. Amin
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Tecnologia de l'Arquitectura; Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori; Universitat Politècnica de Catalunya. GAT - Grup d'Arquitectura i Tecnologia; Universitat Politècnica de Catalunya. GILDA - Grup per a la Innovació i la Logística Docent en Arquitectura
-Àrees temàtiques de la UPC::Arquitectura
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge
-Architecture -- Study and teaching
-Active learning
-MCDM
-MIVES
-AHP
-Knapsack
-Architecture
-Active learning
-Lectures
-Bloom Taxonomy
-Arquitectura -- Ensenyament
-Aprenentatge actiu
Attribution 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/
Artículo - Versión publicada
Artículo
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Sánchez Sepúlveda, Mónica; Fonseca Escudero, David; Franquesa Sànchez, Jordi; Redondo Domínguez, Ernesto
Sánchez Sepúlveda, Mónica; Franquesa Sànchez, Jordi; Fonseca Escudero, David
Franquesa Sànchez, Jordi
Franquesa Sànchez, Jordi; Moreno Sanz, Joan; Elinbaum, Pablo
Franquesa Sànchez, Jordi; Moreno Sanz, Joan; Elinbaum, Pablo