Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/2117/19924

Learning for teaching town planning: a new approach
Franquesa Sànchez, Jordi; Moreno Sanz, Joan; Elinbaum, Pablo
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori; Universitat Politècnica de Catalunya. GRU - Grup de Recerca d'Urbanisme
Àrees temàtiques de la UPC::Urbanisme
Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::Material didàctic
City planning -- Study and teaching (Higher)
Portfolios in education
Town planning
Architecture
Teaching Innovation
City
Urban design
e-Portfolio
Urbanisme -- Ensenyament universitari
Portafolis en educació
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
WSEAS Press
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Franquesa Sànchez, Jordi; Moreno Sanz, Joan; Elinbaum, Pablo
Franquesa Sànchez, Jordi
Domingo Domingo, Carmen; Ferrer Forés, Jaime Jose; Rahola Aguadé, Víctor; Crosas Armengol, Carles; Galindo González, Julián; Franquesa Sànchez, Jordi; Sagarra Trias, Ferran; Goula, Maria