To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2117/130011

Can good communication change consumer perception about aquaculture?
Flos Bassols, Rosa; Reig Puig, Lourdes
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament d'Enginyeria Agroalimentària i Biotecnologia; Universitat Politècnica de Catalunya. AQUAL - Aqüicultura i qualitat dels productes aquàtics; Universitat Politècnica de Catalunya. SPAq - Sistemes de Producció Aqüícola
-Àrees temàtiques de la UPC::Enginyeria agroalimentària::Pesca::Aqüicultura
-Aquaculture
-Consumer's perception
-Aqüicultura -- Aspectes econòmics
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Article - Published version
Article
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Reig Puig, Lourdes; Escobar Gonzalez, Cristina; Carrassón Lopez de Letona, Maite; Constenla Matalobos, Maria; Gil Roig, José María; Padrós Bover, Francesc; Piferrer Circuns, Francesc; Flos Bassols, Rosa
Flos Bassols, Rosa; Reig Puig, Lourdes
Reig Puig, Lourdes; Romero del Castillo Shelly, Mª del Rosario; Portalo, Antonio; Flos Bassols, Rosa
Duarte Ortega, Sonia; Andrés Martí-Sensat, Carlota; Reig Puig, Lourdes; Oca Baradad, Joan; Flos Bassols, Rosa
Duarte Ortega, Sonia; Reig Puig, Lourdes; Ambrosio Jiménez, Pedro Pablo; Sánchez, P.; Oca Baradad, Joan; Flos Bassols, Rosa
 

Coordination

 

Supporters