Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/104301
dc.contributor | Universitat de Barcelona |
---|---|
dc.contributor.author | Forés i Miravalles, Anna |
dc.contributor.author | Gros Salvat, Begoña |
dc.date | 2016-11-30T15:41:59Z |
dc.date | 2016-11-30T15:41:59Z |
dc.date | 2013-04-25 |
dc.date | 2016-11-30T15:42:04Z |
dc.identifier.citation | 1138-3194 |
dc.identifier.citation | 627661 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/2445/104301 |
dc.format | 6 p. |
dc.format | application/pdf |
dc.language.iso | cat |
dc.publisher | Universitat Ramon Llull |
dc.relation | Reproducció del document publicat a: http://www.revistaaloma.net/index.php/aloma/article/download/176/118 |
dc.relation | Aloma. Revista de Psicologia i Ciències de l'Educació, 2013, vol. 31, num. 1, p. 83-88 |
dc.rights | (c) Universitat Ramon Llull, 2013 |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Apoderament (Ciències socials) |
dc.subject | Educació |
dc.subject | Tecnologia educativa |
dc.subject | Empowerment (Social sciences) |
dc.subject | Education |
dc.subject | Educational technology |
dc.title | Dues tendències TAP en educació. Apoderament i participació mitjançant les tecnologies |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
dc.description.abstract |