Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10609/1425

The Internet as an enhancer of the consumers' empowerment - A power to be managed by online firms?
Rodríguez Ardura, Inma; Martínez, F. José; Meseguer Artola, Antoni
Observatory of the New Economy. ONE
Abstract.
Abstract.
Abstract.
15-05-2014
Internet marketing
Electronic commerce
Consumers
Màrqueting per internet
Comerç electrònic
Consumidors
Marketing por internet
Comercio electrónico
Consumidores
Consulteu les condicions d'ús d'aquest document en el repositori original:http://hdl.handle.net/10609/1425
Conference lecture
         

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin, Javier; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Martínez, F. José; Rodríguez Ardura, Inma; Xhafa, Fatos
Daradoumis Haralabus, Atanasi; Faulin, Javier; Juan Pérez, Ángel Alejandro; Martínez, F. José; Rodríguez Ardura, Inma; Xhafa, Fatos
Vilaseca i Requena, Jordi; Torrent i Sellens, Joan; Batalla i Busquets, Josep Maria; Cabañero Pisa, Carlos Fernando; Castillo Merino, David; Colomé i Perales, Rosa; Díaz Chao, Ángel; Ficapal i Cusí, Pilar; Garay Tamajon, Lluís; Jiménez Zarco, Ana Isabel; Lladós Masllorens, Josep; Martínez Argüelles, Maria Jesús; Meseguer Artola, Antoni; Pacheco Bernal, Carmen; Plana Erta, Dolors; Rodríguez Ardura, Inma
Vilaseca i Requena, Jordi; Torrent i Sellens, Joan; Batalla i Busquets, Josep Maria; Cabañero Pisa, Carlos Fernando; Castillo Merino, David; Colomé i Perales, Rosa; Díaz Chao, Ángel; Ficapal-Cusí, Pilar; Garay Tamajón, Lluís; Jiménez Zarco, Ana Isabel; Lladós Masllorens, Josep; Martínez Argüelles, Maria Jesús; Meseguer Artola, Antoni; Pacheco Bernal, Carmen; Plana Erta, Dolors; Rodríguez Ardura, Inma