Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/113163

El professorat d'eduació Física a l'escola multicultural. Percepcions del context i necessitats de formació
Capllonch Bujosa, Marta; Godall, Teresa; Lleixà Arribas, Teresa
Universitat de Barcelona
El present article se centra en la situació del professorat d'Educació Física i les seves necessitats formatives per actuar adequadament en entorns d'escola multicultural. Amb aquesta finalitat es presenta la importància de l'educació física com a agent socialitzador per a l'alumnat immigrant, les diferents tendències de les investigacions específiques sobre formació del professorat d'Educació Física en temes d'immigració, i les dades obtingudes a través d'una investigació específica realitzada amb una mostra de 230 centres escolars de tot Catalunya. Com a aspectes més remarcables, cal assenyalar que encara que l'educació física i l'esport poden representar un espai de trobada molt valuós per a la interculturalitat, és important no deixar de banda una educació orientada cap a la convivència, i que la formació del professorat sigui coherent amb les necessitats reals que s'observen en i des dels centres escolars.
-Mestres d'educació física
-Emigració i immigració
-Formació del professorat
-Physical education teachers
-Emigration and immigration
-Teacher training
cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2007
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es
Artículo
Artículo - Versión publicada
ICE Universitat de Barcelona
         

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

Lleixà Arribas, Teresa; Capllonch Bujosa, Marta; González Arévalo, Carles
Capllonch Bujosa, Marta; Figueras, Sara; Lleixà Arribas, Teresa