Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/113163
Título: | El professorat d'eduació Física a l'escola multicultural. Percepcions del context i necessitats de formació |
---|---|
Autor/a: | Capllonch Bujosa, Marta; Godall, Teresa; Lleixà Arribas, Teresa |
Otros autores: | Universitat de Barcelona |
Abstract: | El present article se centra en la situació del professorat d'Educació Física i les seves necessitats formatives per actuar adequadament en entorns d'escola multicultural. Amb aquesta finalitat es presenta la importància de l'educació física com a agent socialitzador per a l'alumnat immigrant, les diferents tendències de les investigacions específiques sobre formació del professorat d'Educació Física en temes d'immigració, i les dades obtingudes a través d'una investigació específica realitzada amb una mostra de 230 centres escolars de tot Catalunya. Com a aspectes més remarcables, cal assenyalar que encara que l'educació física i l'esport poden representar un espai de trobada molt valuós per a la interculturalitat, és important no deixar de banda una educació orientada cap a la convivència, i que la formació del professorat sigui coherent amb les necessitats reals que s'observen en i des dels centres escolars. |
Materia(s): | -Mestres d'educació física -Emigració i immigració -Formació del professorat -Physical education teachers -Emigration and immigration -Teacher training |
Derechos: | cc-by-nc (c) Universitat de Barcelona, 2007
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es |
Tipo de documento: | Artículo Artículo - Versión publicada |
Editor: | ICE Universitat de Barcelona |
Compartir: |